Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daan Heimans - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Daan Heimans - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

05 December 2013 | Singapore, Singapore

Dag allemaal,

Singapore zit er alweer twee dagen op. Tja, wat moet ik van Singapore zeggen? In elk geval sloeg de jetlag lekker toe. Kwam amper voor 11.00 uur het bed uit en lag er dan ook op tijd weer in somehow. Singapore zelf vond ik niet heel veel aan. Er staan een paar mooie tempels, de rest is uit de grond gestampt en omgetoverd tot een groot shoppingparadijs. Nou hield ik al niet zo van shoppen ;-), maar kon daar toch niks doen, want mijn backpack is overbeladen zowat.
Eerlijk gezegd niet zo heel veel meegemaakt in Singapore. Het was meer een 'been there done that'... Ook wel vreemd om toch te merken dat de regels lang zo streng niet zijn als dat je leest. Kauwgom is bijvoorbeeld verboden. Voor wie mij een beetje kent, kan zich wel indenken dat ik een nacht niet geslapen heb, omdat ik nog kauwgom in mijn rugzak had en daarmee moest proberen over de grens te komen. Achteraf bleek dat het allemaal zo streng niet was. Er is ook maar amper toezicht. Scheelt weer.
De nacht voor mijn vertrek uit Tokio was ook niet echt leuk trouwens. Ik kon al moeilijk in slaap vallen en ineens is daar een aardbeving. Ik meteen naar beneden (nog even snel mijn haar gedaan natuurlijk), zeggen ze bij receptive dat het maar een kleintje was en het normaal is. Nou ja, ik voelde me meteen een aansteller. Maar ja, wat zijn wij nou gewend aan natuurgewelden in Nederland?

Dinsdagavond heb ik Singapore gelaten voor wat het is en ben ik naar Brisbane gevlogen. Lekkere vlucht gehad met een kletstante naast me. Heb weer heerlijk liggen slapen, zodat het net leek alsof ik maar drie uur gevlogen had. En toen ik aankwam in Brisbane stond die lieve Zane al op me te wachten om me mee te nemen naar zijn huis in Brisbane.

Goed, tijd om af te sluiten. Over een paar uur gaat Rowins reis beginnen en komt hij deze kant op. I am really looking forward.

Doei!!

  • 05 December 2013 - 07:39

    Marleen Versteeg:

    Doe Zane en Jack heel veel groetjes van me. Geniet van je tijd met Rowin!!

  • 05 December 2013 - 08:16

    Willeke:


    Hello there,
    Je hebt al wat mooie dingen gezien! Geniet van het samen zijn met Rowin.
    Veel plezier, Groetjes uit koud sinterklaas land!

  • 05 December 2013 - 08:26

    Janny Elferink:

    Leuk om te lezen naar je avonturen..Nog veel plezier..groeten uit stormachtige Holland..

  • 05 December 2013 - 10:22

    Annemie :

    hee daan hier Mietje pietje.... ja ik mocht er dit jaar weer aan geloven ;) ik moet eerlijk zeggen verdorie waar is daan hoofdpiet toch ?? we misten je vandaag heel erg bij de sinterklaasviering op de gh !!! dus volgend jaar ben je der weer bij oke !!! jammer dat singapore niet zoveel aan was nou lekker bij komen op brisbane en straks rowin lekker knuffelen have fun groetjes uit het stormachtige kikkerland.

  • 05 December 2013 - 14:03

    Astrid:

    Heej daan,lees ik tussen de regels door,iets van heimwee?? Of gemis??geniet samen met rowin van al jou/ jullie avonturen!!!!xx

  • 05 December 2013 - 14:54

    Willemijn:

    Hoi Daan, leuk om je reisverslag te lezen. Dan kan ik ook een beetje meegenieten met wat je allemaal gaat beleven.
    Ik moest erg lachen dat je schreef dat je eerst nog even je snel je haar hebt gedaan voordat je naar beneden liep, terwijl er een 88xxpiep##$% aardbeving was.
    Een heel fijne reis verder. Hopelijk bevalt Brisbane beter dan Singapore.

  • 05 December 2013 - 15:17

    Rita:

    Hoi Daan ,jammert dat Singapore niet veel aan was maar je moet maar zo denken ik heb het gezien ,kan niemand je meer afpakken xxx mama

  • 05 December 2013 - 20:00

    Anneke:

    Ha Daan, Leuk om lezen wat je allemaal gezien heb. Je hebt veel gezien! Nog genieten hoor...

  • 08 December 2013 - 19:10

    Willie:

    Hoi Daan ben je nog in australie heb je al kangoeroes gezien? hoe warm is het daar en wat doe je zoal de hele dag. In ieder geval krijg je de groetjes van mij en jannie heel veel plezier.

  • 11 December 2013 - 00:23

    Frits & Ina:

    Hoi Daan & Rowin, Inmiddels zijn jullie weer gezellig samen in Australia. Verloopt alles volgens planning? Hebben jullie leuke of extreme momenten meegemaakt? Wij horen ze graag, geniet van alles en schrijf het op. Gr, van ons. Vanuit Gran Canaria.

  • 11 December 2013 - 22:43

    Carolien:

    Daan, op een eiland Zakynthos hebben we ook een paar aardbevingen gevoeld, dat waren zeebevingen.
    Het is daar op Zakynthos heel normaal :O
    Jeroen stond onder de douche en ik keek over de balkon naar beneden ... heel raar gevoel dat de vloer heen en weer gaat.
    Wel was ik blij, dat we uiteindelijk van dat bewegende eiland wegvlogen.
    Verder veel plezier samen met Rowin.
    Groeten van Carolien en Jeroen.

  • 12 December 2013 - 20:34

    Willie:

    hoi daan ik ben blij dat je het naar je zin heb hoeveel graden is het daar?hier is het ongeveer7 graden.degroeten van jannie en mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2014

Het eind?

13 April 2014

Het eind?

22 Maart 2014

Zucht... Wow...

06 Maart 2014

Ecuador the bomb

12 Februari 2014

Bienvenido amigos!!!!
Daan

Dit is even een test... Over iets meer dan twee weken gaat het beginnen. Dan ga ik op reis... Iedereen die nieuwsgierig is naar mijn reisschema... Zie hieronder!!! This is a test. Within 2,5 week I will start my journey! For all of you who is interested: check my schedule below 25 nov - 29 nov Tokyo 29 nov - 3 dec Singapore 4 dec - 10 dec Brisbane 10 dec - 13 dec New Caledonia 13 dec - 17 dec Vanuatu 17 dec - 3 jan Sydney to Melbourne 3 jan - 24 jan Cairns 24 jan - 27 jan Sydney 27 jan - 29 jan Santiago de Chili 29 jan - 31 jan Paaseiland 1 feb - 7 maart Quito 7 maart - 28 maart tour from Lima tot La Paz (organized) 28 maart - 14 april tour from La Paz to Buenos Aires (unorganized) 15 april: back home!

Actief sinds 22 Okt. 2013
Verslag gelezen: 845
Totaal aantal bezoekers 16013

Voorgaande reizen:

22 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: